SIU Logo DSpace
 

SIU Knowledge Bank >
The SIU Libraries >
Reprints of Faculty & Student Publications >
School of Management Publications (SoM) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.siu.ac.th/handle/1532/1288

Title: การพัฒนากลยุทธ์การตลาดของสินค้าหนึ่งตำบลหนึ่งผลิตภัณฑ์-กรณีศึกษาข้าวสังข์หยด อำเภอตะโหมด จังหวัดพัทลุง
Authors: บัญชาพัฒนศักดา, ชาญชัย
Keywords: หนึ่งตำบลหนึ่งผลิตภัณฑ์
Issue Date: 2012
Type: Preprint
URI: http://dspace.siu.ac.th/handle/1532/1288
Appears in Collections:School of Management Publications (SoM)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
การพัฒนากลยุทธ์การตลาดของสินค้าหนึ่งตำบลหนึ่งผลิตภัณฑ์-กรณีศึกษาข้าวสังข์หยด อำเภอตะโหมด จังหวัดพัทลุง.pdf548.31 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0!
Powered by DSpace
Copyright © 2009-2012 Shinawatra University : Fostering Innovation
Visit our Website for more information
Contact SIU Libraries